2016年10月4日星期二

Why I want to learn Japanese~

I have always been interested in Japanese Culture, and Japanese Animes. I love Detective Conan(名探偵コナン)and One Piece (ワンピース), especially One Piece. It greatly inspired me.
I hope to go to Japan one day to experience local Japanese life and taste local food. Therefore, learning Japanese will be helpful when I am travelling in Japan. In fact, I would love to spend some time there and learn more about this country.
P.S. During the academic fair, Japanese Professors were really cute. They were making some paper cuts art piece and delivering some cookies.

2 条评论:

  1. こんばんわ!わたしはフェンです。わたしもちゅうごくじんです。コロンビやだいがくのさんねんせいです。にほんえ行きませんでした。らいねんひりていきます。わたしも名探偵コナンみました!ともだちとうちでみました。

    回复删除
  2. はじめまして。わたしはヘインです。エリーさんはアンメとまんががすきね。わたしもちょっとすきですが、いまじかんがいないからみません。にほんごのせんせいはかわいいですね。日本のぶんけんもすきですか。にほんのぶんけんもおもしろいですよ。でも、むずかしいですね。

    よろしくおねがいします。

    回复删除